Klantenservice

Hallo, hoe kunnen we je helpen?

Ons bereiken?Contactformulier   

Vraag over je order? - Vul het formulier hieronder in!         

Direct antwoord? - Misschien hebben we het antwoord al voor je! Bekijk onze sectie met veelgestelde vragen (FAQ) hieronder.     

 

Wij hopen je hiermee alvast verder te kunnen helpen!                                                                                                                       

Leveren jullie internationaal?

Helaas leveren we momenteel alleen binnen Nederland bij intention designs.

We begrijpen dat internationaal leveren een grote wens is, en we zijn zeker van plan dit in de toekomst te realiseren.

We blijven werken aan uitbreiding, dus hou onze kanalen in de gaten voor updates!

Wat maakt intention designs anders dan andere kledingmerken?

Intention designs onderscheidt zich van andere kledingmerken door niet alleen kleding te verkopen maar ook zijn focus op gepersonaliseerde kleding te leggen, zodat iedereen kan slagen.

Ook zijn onze producten handgemaakt, dit proces zorgt voor meer zorg en controle over de kwaliteit en het detail van het product. Wat resulteert in producten die uniek en persoonlijk zijn. 

 

Daarnaast biedt intention designs een hoog niveau van klantservice, inclusief gratis retourneren en een tevredenheidsgarantie, wat ervoor zorgt dat klanten altijd met een goed gevoel hun bestelling ontvangen.

 

Het merk richt zich op het creëren van kleding die niet alleen mooi is, maar ook een persoonlijke betekenis heeft voor de drager. 

Het is een merk dat kracht, erkenning en zelfexpressie bevordert. 19 jarige oprichter Nathan Zaaijer creëerde het merk. Het merk richt zich op het omzetten van uitdagingen in positieve, betekenisvolle uitdrukkingen via kleding die emoties en intenties draagt. Intention designs biedt een platform voor mensen om zich te uiten, zonder te hoeven spreken

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code via e-mail om je bestelling te volgen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil wijzigen of annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail of socials. Als je bestelling nog niet is verwerkt, kunnen we deze voor je aanpassen of annuleren.

Hoe kan ik gepersonaliseerde kleding bestellen?

Om een gepersonaliseerd ontwerp te bestellen, kun je de klik link "Gepersonaliseerd kleding" vinden onderaan de website.

Of op zowel de homepage als de "Over Ons" pagina

Als je op deze link klikt en naar beneden scrolt, vind je een duidelijke uitleg over de stappen die je moet volgen

Bieden jullie cadeaubonnen aan?

Ja, wij bieden cadeaubonnen aan!

 

Neem contact met ons op, geef aan dat het om een cadeaubon gaat.

En dan regelen we het voor je. We helpen je graag verder!

Gelden kortingscodes ook voor gepersonaliseerde kleding?

Kortingscodes gelden helaas niet voor gepersonaliseerde kleding, alleen voor de kleding geproduceerd uit de kledingcollectie van intention designs.

Tenzij er een speciale actie is.

Wat wel altijd mogelijk is, is 10% korting wanneer je het intention designs logo verwerkt in je gepersonaliseerde ontwerp!

Vraag over je order?

Gelieve in te vullen, zodat we verder kunnen kijken naar je order.


Let op! 

  • Wij werken niet op alle feestdagen, en zondagen!
  • Wij zijn uitsluitend een online webshop. Ons adres wordt alleen in bijzondere gevallen gedeeld.
  • Intention designs is een eenmanszaak, dus reacties kunnen iets langer duren. We reageren z.s.m en waarderen je geduld!